Η Ελλάδα δανείστηκε από τις αγορές όταν οι τελευταίες ήταν απολύτως βέβαιες ότι έχουν μόνο να κερδίσουν. Και
μάλιστα πολλά. Γιατί οι αγορές δεν κάνουν φιλανθρωπίες. Ελάχιστα τις
ενδιαφέρουν οι πανηγυρισμοί του Βενιζέλου και του Σαμαρά, το τραγικό
αδιέξοδο 1,5 εκατ. ανέργων, η αγωνία επιβίωσης της διαλυμένης μεσαίας
τάξης, οι μισθοί εξαθλίωσης, οι μαζικές απολύσεις και η συρρίκνωση των
εισοδημάτων. Δανείζουν 3 δις ευρω στην Ελλάδα και θα εισπράξουν σε μια
πενταετία 742,5 εκατ. από τόκους.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα οικονομία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα οικονομία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Σάββατο 12 Απριλίου 2014
Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

