Ενόψει
της συζήτησης, στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου της 20/5, του θέματος
για την έλευση του Προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, ως Τοπική Οργάνωση του
ΣΥ.ΡΙΖ.Α., επισημαίνουμε τα εξής:
-
Συντασσόμαστε απόλυτα με την 303/2009 απόφαση του
Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου μας, η οποία είναι και σύμφωνη με τις προτάσεις
των αρμοδίων υπηρεσιών του ΟΣΕ. Η
απόφαση προβλέπει τη δημιουργία σταθμών του
Προαστιακού, στη διασταύρωση της
γραμμής του Ισθμού προς Λουτράκι, και εντός της πόλης του Λουτρακίου, στην οδό
Αιγαίου.


