Ο ΣΥΡΙΖΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ πρωτοτύπησε και την Κυριακή,κατόπιν πρόσκλησης της Οργάνωσης Μελών,οι βουλευτές του συζήτησαν στο Πνευματικό Κέντρο με φορείς και πολίτες του Δήμου μας,τα θέματα της επικαιρότητας καθώς και τοπικά προβλήματα.
Είχαμε κοντά μας την Θελερίτη Μαρία και τον Ψυχογιό Γιώργο,ενώ λόγω ανειλημμένης υποχρέωσης απουσίαζε ο Κουρεμπές Φάνης,χαιρετισμός του οποίου διαβάστηκε στην συγκέντρωση.
Οι βουλευτές Κορινθίας του ΣΥΡΙΖΑ επίσης,σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με την Πρωτοβουλία για την έλευση του προαστιακού στο Λουτράκι,δρομολόγησαν τις περαιτέρω ενέργειες για το σοβαρό αυτό θέμα.
Παρακάτω παραθέτουμε την εισαγωγική ομιλία της Κουρούκλη Ανδριάνας,συντονίστρια Ο.Μ,στην συγκέντρωση.
Φίλες και φίλοι
συντρόφισσες και σύντροφοι
σας
καλωσορίζουμε και σας ευχαριστούμε για την ανταπόκρισή σας στο κάλεσμά μας.
Απόψε εδώ
βλέπουμε συντρόφους και φίλους που ΜΑΖΙ δώσαμε την μάχη των εκλογών που έφερε το
νικηφόρο αποτέλεσμα για την ΑΡΙΣΤΕΡΑ.
Θα θέλαμε
να σας ευχαριστήσουμε ακόμη μία φορά, για την στήριξή σας.
Αισθανόμαστε ακόμα μεγαλύτερη ικανοποίηση, γιατί επιτύχαμε στον δήμο μας έναν
εκλογικό



