Πριν τρία
χρόνια, ο Πρόεδρος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., Αλέξης Τσίπρας,βρέθηκε στα διόδια του
Ισθμού, ώστε να συμπαρασταθεί στους χιλιάδες συμπολίτες μας, οι οποίοι
διαμαρτύρονταν για την προκλητική εύνοια των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ,
προς τους εργολάβους, σε βάρος των συμφερόντων των τοπικών
κοινωνιών. Τότε, είχε δηλώσει τα εξής:
«Εδώ
συντελείται ένα διαχρονικό οικονομικό έγκλημα, σε βάρος του ελληνικού λαού. Καλείται ο ελληνικός λαός να πληρώνει
διόδια πανάκριβα, για δρόμους οι οποίοι δεν έχουν κατασκευαστεί και, όταν κατασκευάζονται, κοστίζουν τρεις και τέσσερις φορές ακριβότερα, απ’ ό,τι οι
αντίστοιχοι, σε κάθε άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Εδώ βρίσκεται ο πυρήνας της
διαπλοκής, της πολιτικής, με την
οικονομική εξουσία. Μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες που, ως επί το πλείστον,
ελέγχουν και Μ.Μ.Ε., θέλουν συνεχώς να κερδίζουν, και οι κυβερνήσεις κάνουν τα
στραβά μάτια.»

