Σε συσσίτια για χιλιάδες Αθηναίους μετατράπηκε το έθιμο, η εορταστική προσφορά, χθες Τσικνοπέμπτη, ψωμιού, κρασιού και κρεάτων από τους επαγγελματίες της κεντρικής αγοράς Αθηνών. Δεν είναι η πρώτη φορά, στα χρόνια του Μνημονίου, που σχηματίζονται ουρές πολιτών για να προμηθευτούν δωρεάν τρόφιμα. Χθες, όμως, υπήρξαν εικόνες που ξεπερνούν τη συνηθισμένη πραγματικότητα της μνημονιακής εποχής. Όχι μόνο γιατί το πλήθος ήταν μεγάλο, αλλά, κυρίως, διότι οι προστρέξαντες συμπολίτες μας δεν ανήκουν στην κατηγορία του κοινωνικού περιθωρίου. Δεν ήταν μόνο άστεγοι, ούτε μόνο εξαθλιωμένοι χρήστες ναρκωτικών. Δεν ήταν μόνο μετανάστες. Δεν ήταν το συνηθισμένο κοινό της Ομόνοιας των τελευταίων ετών.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Η Αθήνα των νεόπτωχων. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Η Αθήνα των νεόπτωχων. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014
Η Αθήνα των νεόπτωχων
Σε συσσίτια για χιλιάδες Αθηναίους μετατράπηκε το έθιμο, η εορταστική προσφορά, χθες Τσικνοπέμπτη, ψωμιού, κρασιού και κρεάτων από τους επαγγελματίες της κεντρικής αγοράς Αθηνών. Δεν είναι η πρώτη φορά, στα χρόνια του Μνημονίου, που σχηματίζονται ουρές πολιτών για να προμηθευτούν δωρεάν τρόφιμα. Χθες, όμως, υπήρξαν εικόνες που ξεπερνούν τη συνηθισμένη πραγματικότητα της μνημονιακής εποχής. Όχι μόνο γιατί το πλήθος ήταν μεγάλο, αλλά, κυρίως, διότι οι προστρέξαντες συμπολίτες μας δεν ανήκουν στην κατηγορία του κοινωνικού περιθωρίου. Δεν ήταν μόνο άστεγοι, ούτε μόνο εξαθλιωμένοι χρήστες ναρκωτικών. Δεν ήταν μόνο μετανάστες. Δεν ήταν το συνηθισμένο κοινό της Ομόνοιας των τελευταίων ετών.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
